📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben geceyi ikiye bölerim hep, insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenek vardır. Ya geceyi yani karanlığı izleyeceklerdir, ya da ayı yani aydınlığı izkeyeceklerdir. Gece denen şey ikiye ayrılır. Biri gecedir, evet. Ama diğeri aydır. Biri karanlıktır. Biri aydınlık. Hu yüzdem madem aşık olmuştum, ben geceyi ikimize paylaştırmayı isterdim. Karanlığı sevmeyen birine aşık olabiliceğimi sanmıyorum,. Karanlık aydınlıktan çok daha güzel. Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı olmaya razı olurdum. Duvarına bir ay resmi çizerim, sonra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım, "ay benim... gece senin..." sonra ışıkları kapatır çıkardım.
-ONUR ZORLU-