singularityron

“Dünyada sizden,yani bütün erkeklerden niçin bu kadar nefret ediyorum musunuz?Sırf böyle en tabii haklarıymış gibi insandan birçok şey istedikleri için...Beni yanlış anlamayın,bu taleplerin muhakkak söz haline gelmesi şart değil...Erkeklerin öyle bakışları,öyle bir gülüşleri, ellerini kaldırışları,hülasa kadınlara öyle bir muamele edişleri var ki...Kendilerine ne kadar fazla ve ne kadar aptalca güvendiklerini fark etmemek için kör olmak lazım.Herhangi bir şekilde talepleri reddedildiği zaman düştükleri şaşkınlığı görmek,küstahça gururlarını anlamak İçin kafidir.Kendilerini daima bir avcı,bizi zavallı birer av olarak düşünmekten asla vazgeçmiyorlar.Bizim vazifemiz sadece tabi olmak,itaat etmek,istenilen şeyleri vermek...Biz istemeyiz,kendiliğimizden bir şey vermeyiz...Ben bu ahmakça ve küstahça erkek gururundan tiksiniyorum.Anlıyor musunuz?
Sayfa 81 - YKY·Kitabı okudu
Reklam
Hoş tutulan bir oyuncak olmak,onlara insan olmaktan daha kolay ve cazip geliyordu
Sayfa 97·Kitabı okudu
Canlı bir mevcudu kendisine uygun olan iklimden ayırarak,birkaç meraklının keyfi için bu berbat şartlara tabi etmek bir nevi işkence değil midir?
Sayfa 92 - YKY·Kitabı okudu
“Şimdi ben gidiyorum.Fakat ne zaman çağırsan gelirim...”dedi. “Nereye çağırsan gelirim”
Sayfa 140 - YKY·Kitabı okudu
Yalnız onun yanındayken içimi müthiş bir korku,onu kaybetmek korkusu sarardı.
Sayfa 129 - YKY·Kitabı okudu