“Yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur?diye sordum.
“Hayır”dedi,”senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki?Tabiat onu herhangi bir şekilde ayırmış mı?Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile o kadar mühim değil;çünkü ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması...