“İyi bir sohbet, dehlizlerinde kaybolmayı göze aldığınız karşılıklı konuşmadır.” diyor canım hocam Kemal Sayar. Sadettin Ökten ve Kemal Sayar hocalarımın sohbetine eşlik etmek isteyenlere tavsiyemdir. Ama bir solukta okumayın, yavaş yavaş okuyun. Tesiri bol olan bir sohbet.
Bir insanı dinlediğimiz zaman o kişinin bizim gönlümüze dokunmasına müsaade etmiş, iki ruhun birbirine değme ânındaki mucizelere kendimizi açmış oluyoruz. İnsanın ruhumuzdaki mucizeyi uyandırmasına izin vermiş oluyoruz. Hikayesine kulak verdiğimiz kimse bizi boş çevirmez. Hikayesini gönül rızasıyla dinlediğimiz kimse de bizi hediyesiz bırakmaz.