Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz tek bir iş vardır,o da ölmek. Bak bunu yapabiliriz ve ancak bu takdirde irademizi tam bir şey yapmakta kullanmış oluruz. Ben ne diye bu işi yapmıyorum diye sorucaksın ! Demin söyledim ya ,müthiş bir gevşeklik içindeyim. Üşeniyorum. Atalet kanunu icabı sürüklenip gidiyorum.