Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Döküyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
..Nurten kaldıramaz böyle şeyleri. Ethem bunu bilir. Bu yüzden de anlatmaz. Kendisi de okumaz. Sanayide büyümüş adam, bir tane kitap mı okumuş şimdiye kadar da açıp benim mektuplarımı okuyacak. Ekrem öyle değil ama, beğenirse basar bile matbaada. Çapsız herif, abim falan demez, "Emin-Çiğdem Mektuplaşmaları" diye basar kitabı.