“Yataklarımızda ölmek iyidir , temiz bir yastıkta, / ve arkadaşlarımızın arasında . / Temiz bir ölümle ölmek iyidir , gömleğimizde deliksiz ve kaburgalarımızda delilsiz./ Yanağımızın altında kaldırım taşı değil, beyaz bir yastıkla , ellerimiz sevdiklerimizin elleri arasında ,/ çaresiz doktorlar ve hemşireler etrafımızda ,/ arkamızda zarif bir vedadan başka hiçbir şey bırakmadan ,/ dünyayı öylece bırakarak ,/ bir gün bir başkası onu değiştirir diye umarak , /ölmek iyidir.”