Fazla direkt anlatım olmuş, pek sevmem böyle mesajları. Herhangi bir dayının öğüt vermesinden farkı yok. insanlar böyle öğütler aldığı zaman kendilerini aptal gibi hisseder ama nedense bu kitap adını tarihe yazdırdığına göre bu kötü anlatım tarzını en iyi şekilde yapmış olmalı.