📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Savaşı biliyorum evladım. Yalnız insanlar değil, atlar, cümle mahlukat, kurt kuş, börtü böcek, kelebekler, arılar, ağaçlar, otlar, hava, su, su da kırıma uğruyor."
"Benim işim var."
"Ne işi o?"
"Dedim ya sana ben dengbejim."
"Dengbejlikten para mı kazanılır?"
"Her zaman kazandım."
"Sen Kürtçe söylemiyor musun?"
"Kürtçe söylüyorum."
"Buralarda seni dinleyecek, geçindirecek kadar çok Kürdü nerede bulacaksın?"
"Bizim türküleri yetmiş iki millet sever."
"Nasıl olur, onlar Kürtçe bilmiyorlar ki."
"Bilmiyorlar ya beni, biliyorlar.
Ben bir dengbejim. "Oda ne?"
"Destan söyleyen."
"Nasıl, çok uzun türküler... Gecelerde söylenir, onlardanmı, hangi dilden?"
"Onlardan da söylerim. Kürtçe... Sıkışırsam, yetmiş iki dilden de söylerim."
"Ben Kürtce anlamam ki..."
"Ben söylersem anlarsın. Kürtce bilmeye gerek yok."