ılgın

ılgın
Zulüm neredeyse ben oralıyım
12 Şubat 1993
72 okur puanı
Şubat 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Acı çekmek kötüdür, çirkindir , karanlıktır.Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var . İnsan yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi.
Sayfa 47 - İş bankası·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu…
Sayfa 42 - İş bankası·Kitabı okudu
Boğarak öldürmeye çalıştığımız içgüdülerimiz ,zihnimizi kuşatıp bizi zehirliyor.
Ruhun yegâne şifası duyulardır ; duyuların yegâne şifası da ruh.
Sayfa 25 - İş bankası·Kitabı okudu

ılgın

, bir kitap okudu
8/10
·438 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 72. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma