Hiçbir şey söylemeden sımsıkı sarıldı bana. Başım omzuna yaslandığında, kendimi annesinin koynunda uyuyakalan bir çocuk gibi huzurlu hissettim. Ve o içime Gömdüğüm gözyaşları… Sessizce süzülmeye başladı önce.
Sonra birden yağmur gibi bardaktan boşalırcasına.
Biz birlikte güldükçe… Gökyüzünde kuşlar dans ediyordu sanki, denizin altında balıklar minik şovlar yapıyor, ağaçlar çiçek açıyor, bahar her yere biraz daha yaklaşıyordu. Kurak topraklar nemleniyor, susuzluk bitiyordu. Sanki biz her gördüğümüzde yeryüzündeki bütün savaşlar duruyor, yoksulluk bitiyor, acıların sesi susuyordu. O an öyle hissediyordum. Sanki dünya bizim gülüşümüzle dönüyordu. Sanki her şeyi… Bizim gülüşümüzle değişiyordu. Kelebek etkisi gibi. kahkahamızdan yükselen titreşim bütün evrene yayılıyordu. Ve hiçbir şey, bir daha eskisi gibi olmuyordu. Ve evet… İçimden bir ses fısıldıyordu:
Dünya, iki insan birbirini saf sevgiyle sevdiğinde… Gerçekten biraz daha güzelleşiyordu.