Roze x

Roze x
@Roze_x
Gece yarısını yaşamaktan yorgunum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...salak sinek ezilip düştü denize. Hoşuna gitmişti. O senin canını yakacağına sen onun canını almıştın .
Dünyanın bu delirmiş çağı da , bu alçalmış , bu obur , bu bencil çağı da geçecek ama ne zaman geçecek ?
Bizim yapacağımız en birinci iş onların umutlarını öldürmek olacak.
Karıncalardan faydalanmak , onları yönetmek , kaba güçle olacak iş değildi. Onları ne aç bırakacak , ne çok doyuracaksın . Ne çok yoksul , ne çok zengin olacaklar. Onları düşündürememek için her bir şey yapacaksın .Karıncalığın huyunda başkaldırma , değiştirme , kırmızı sakallı olma huyu vardır .Onlara gece gündüz fil olma düşü kurdurmanın yolunu bulacaksın...Onlara böylelikle karıncalıklarını unutturacaksın...