Kar yağıyordu, üşüyordu şehir,
Televizyondaki güzel yüz;
Kuzey kaynaklı hava muhalefeti diyordu,
Görülmemiş kış diyordu,
Kuzeyle ilgili bütün yönler suçlanıyordu,
Kalkamayacak uçaklardan, trenlerden ve ertelenmiş otobüs seferlerinden bahsediliyor,
Zaten gelmeyecek sevgililere bahaneler üretiliyordu,
Oysa ben seni düşünüyordum
Elimde bırakmaya söz verdiğim sigara,
Bir kulağım hep kapı gıcırtısında…
Kar yağmaya devam ediyordu,
Sensiz üşüyordum,
Koca şehir kar kürüyordu…
Ve sen yine gelmiyordun…