Rubar

Rubar
@Ruboriko_
Kaçmak ve kaçmamak arasında kaldık ne çirkin bir ölüme razı gelebiliyoruz ne de namertliğe budur yitik bir ülkenin, sahipsiz ve ezilmiş halkının hikayesi
Bo eşqa te zor Dilşadim keçê canê
Reklam
youtu.be/YrvLPGBnMVM Xwedawenda strana çikas dengekî tey xweş û rûyek tey delal heye rewşan 💖
Şu Munzurun dağlarında öten bülbül olaydım Şefkatine hasret kaldım bağrında vurulaydım
Aşk zaafların en büyüğüdür..
Ümit kötülüklerin en büyüğüdür çünkü acıyı uzatır. Nietzsche
Reklam