Rubar

Rubar
@Ruboriko_
Kaçmak ve kaçmamak arasında kaldık ne çirkin bir ölüme razı gelebiliyoruz ne de namertliğe budur yitik bir ülkenin, sahipsiz ve ezilmiş halkının hikayesi
İnsan gençken ateşin ve ölümün yalnızca diğer insanlara bulaşacağıni sanır.
Reklam
Sizden benimle konuşmanızı rica ediyorum. Çünkü Kendi sessizliğim de boğulmak üzereyim.
Çok zor oluyor insanın her şeyi içine atması ve içinde debelenmesi