Rubar

Rubar
@Ruboriko_
Kaçmak ve kaçmamak arasında kaldık ne çirkin bir ölüme razı gelebiliyoruz ne de namertliğe budur yitik bir ülkenin, sahipsiz ve ezilmiş halkının hikayesi