Rukiye K.

“Ne mutlu dünyaya hiç gelmemiş olana”
Beni dünyaya getirenin günahını çekiyorum, ben bu acıyı kimseye çektirmeyeceğim.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Reklam
Konfor alanım ♡ Ben
Mutluluk tekdüze bir yaşamda gizli.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Tabii önce böyle bir hükümdarın var olması gerekir..
Bir devlette yapılan en ufak haksızlığın, en küçük adaletsizliğin bile hükümdar tarafından bilinmesi ve suçlu kim olursa olsun herkese ibret olacak biçimde cezalandırılması gerekir.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Varlığın sırları saklı senden, benden; bir düğüm ki ne sen çözebilirsin, ne ben. Bizimki perde arkasından dedikodu; bir indi mi perde, ne sen kalırsın, ne ben.
Sayfa 76·Kitabı okudu
İnsanların kim oldukları sadece adlarından mı anlaşılır sanıyorsun? Bakışlarından, yürüyüşünden, görüntüsünden, kullandıkları ses tonundan tanırsın onları.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Reklam