Atsız

Atsız
@RuhAdam25
mavi ruhumda bulduğum huzuru paylaşmaya geldim sizinle...
Ne demiş Nazım Hikmet
Seni düşünmek güzel şey...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle bir cümle kurun ki bana, iyilerin galip geldiğine yeniden inanayım...
“Savunmada başarılı olanlar toprağın tüm derinliklerine saklanabilir, saldırıda başarılı olanlar ise göklerin en yüksek katmanlarında manevra yaparlar. Bu şekilde kendilerini koruyarak kesin zafere ulaşırlar.”
Bu sosyal kitap ve fikir paylaşım sitesini tavsiye eden kardeşim ebruya sonsuz saygılarımla... nezih insanlarla konuşup söyleşi yapabilmek ne güzel, yüreği güzel insanlar tanımak ne güzel. onlarla konuşabilmek ne güzel... çok güzel kelimesi kullandım güzelce affedin :)