Bu sosyal kitap ve fikir paylaşım sitesini tavsiye eden kardeşim ebruya sonsuz saygılarımla... nezih insanlarla konuşup söyleşi yapabilmek ne güzel, yüreği güzel insanlar tanımak ne güzel. onlarla konuşabilmek ne güzel... çok güzel kelimesi kullandım güzelce affedin :)