Gerçekten İsrailin kahrolmasını, yok olmasını istiyor muyuz yoksa naralar atıp duruyor muyuz???
İsrail siyonistinin ürettiği kaç ürününü boykot ettik???
Domestos, cif,yumoş... olmadan temizlik olmaz kiii!!!
Acaba tuvalet taşını beyazlatmayı dert ettiğimiz kadar Kudüs'ü dert ediniyor muyuz???
Zararları biline biline, yahudi malları olduğu biline biline yine de terkedilmiyor ama KAHROLSUN İSRAİL!!!
İsraile karşı kendi nefsimizi durdurabiliyor muyuz ki zulmü durduralım?
1969'da İsrail askerleri Kudüs'te
Müslümanların kutsal merkezlerinden Mescid-i Aksa'da büyük bir yangın çıkartıyor. O sırada İsrail Başbakanı olan Golda
Meir : "O gece sabaha kadar korkudan uyuyamadım. Sandım ki, Müslümanlar dört bir taraftan İsrail'e girecek. Lakin sabah oldu ve korkulan olmadı. İşte, o zaman idrak ettim ki, biz dilediğimizi yapabiliriz. Zira bu ümmet uyuyan bir ümmettir".
Bu utanç sözleri 52 yıldır alnımızda bir leke ve gram değişme yok.
Hala her sene zulüm var ve hala her sene aynı sloganlar.
Allah bizlerden çaba istiyor, VAZGEÇİŞ
İSTİYOR.
Sözlerinle değil yaşantınla Kudüs'e destek ol.