Ruhalize

...Olur da bir gün ölürsem, benden bahsederken sakın 'Hayatını Kaybetti' diye bir ifade kullanmayın. Çünkü ben ölmüşsem asla hayatı kaybetmemişimdir. Ben ölmüşsem mutlaka ölümü kazanmışımdır...
Edebiyat
Reklam
Ölümsüz olsak yaşamaktan bıkardık...
1000Kitap
gidince ölünmesi gereken şeydir aşık olduğun... Sen Şimdi Gidecen Ya Cehennemin Dibine Git (Cep Boy)
Aşk
Akli basinda olan hiçbir insan, ömrünün üçte birini yastiga bagislamaz... Sadece Aptallar 8 Saat Uyur
Edebiyat
Çünkü eskimenin getirdiği güzel şeyler de var; biz onlara ''yaşanmışlıklar'' diyoruz... 1984
1000Kitap
Reklam