Daha güzel parlatıyor, daha iyi kokutuyor, daha beyaz yapıyor değil mi? Soykırımın kanlı bahçesinde gezinen bir nefisle “ama iyi leke çıkarmıyor“diyen kişinin ismi “Selahaddin” olsa ne olur? “Ayşe” olsa ne olur? Kudüs’e fatih çıkar mı İsrail’in bunca sentetiğine/kimyasalına/biyolojik zehirlerine bulanan bedenlerden?
O beden madden ve mânen sağlıklı kalabilir mi?
Zaten fiilen tam olarak başaramadıkları işgali,zihnen gerçekleştiriyorlar mı dersiniz? 
Acı çekmiyoruz gerçekten, acı çekmemiz gerektiğini hissediyoruz sadece. Zirâ gerçekten acı çekebilseydik tıpkı diğer dertlerimiz gibi Gazze’de uyutmazdı bizleri.Diyetlerle uğraşmaz, zaten yemeden içmeden kesilirdik…