Ruhefza

Ruhefza
@Ruhefza___
وَقُلْ رَبِّ زِدْنٖي عِلْماً De ki:Rabb’im ilmîmi artır.
Daha güzel parlatıyor, daha iyi kokutuyor, daha beyaz yapıyor değil mi? Soykırımın kanlı bahçesinde gezinen bir nefisle “ama iyi leke çıkarmıyor“diyen kişinin ismi “Selahaddin” olsa ne olur? “Ayşe” olsa ne olur? Kudüs’e fatih çıkar mı İsrail’in bunca sentetiğine/kimyasalına/biyolojik zehirlerine bulanan bedenlerden? O beden madden ve mânen sağlıklı kalabilir mi? Zaten fiilen tam olarak başaramadıkları işgali,zihnen gerçekleştiriyorlar mı dersiniz? 
Reklam
Şimdi şapkamızı önümüze koyalım.
Biz İsrail’e karşı kendi nefsimizi durdurabiliyor muyuz ki zulmü durdurabilelim?!
Hasan el-Basri;
“Âlimler fitneyi daha gelirken anlar, cahiller ise ancak giderken farkeder.”
Gazze
Bağıran bir ümmet, işitmeyen bir dünya! Ümmetin yakarışını işitmeyen kulaklarımız sura üfürülünce mi işitmeye başlayacak bunu mu bekliyoruz sahiden?
Zulmü duyuruyoruz ama kime?
Acı çekmiyoruz gerçekten, acı çekmemiz gerektiğini hissediyoruz sadece. Zirâ gerçekten acı çekebilseydik tıpkı diğer dertlerimiz gibi Gazze’de uyutmazdı bizleri.Diyetlerle uğraşmaz, zaten yemeden içmeden kesilirdik…
Reklam