Mademki Allah "Kişinin fakir veya zengin olması benim takdirime bağlıdır. Servetin, gayrimüslimlerin eline geçmesiyle sakıncalı bir durum ortaya çıkacağını bildiğim için onlara fazla vermem. Eğer siz dinime tam bağlı kalırsanız, nankörlük yapmazsanız, ben size bilemediğiniz yerden rızkınızı gönderirim; sakın açlık korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin. Zira, ben hem sizin hem de onların rızkını veririm" diyor. O halde bugün aşın derecede zengin olan ve aynı zamanda da müslüman olmayan emperyalist güçlerin, bütün İslam âlemini ve diğer mazlum insanları her bakımdan sömürmeleri mahzurlu değil mi ki, Allah onlara bu kadar serveti bahşetmiş; yoksa ayette, geçen "Mahzurlu olmasaydı ben gayrı müslimlere aşırı derecede verirdim." sözünden daha farklı mahzurlar mı kastedilmiş?