Bu dünya, yaşadığın yer, insanlar, çevren... çok mu anlamsız geliyor sana yaşananlar ? O halde kaldır başını ve bir bak gökyüzüne... ne kadar ahenkli ve uyum içinde değil mi ? Yüreğini bu intizamı yaratana anlamaya yönelttiğin taktirde ne gamdan ne kederden iz kalır... Yazarın kendi hastalarından hareketle yazdığı bu kitapta sorunlarımızdan bir nebze olsun sıyrıla bilmemiz için bir formül verilmiş adeta.. yeni başlayanlar için bir solukta okunula bilecek bir kitap. Aşkı yaratana bir yolculukta ilk rastladığımız bir durak diyebilirim, biraz dinlenmek iyi gelir zannımca.