Doktor olmak, kısıtlamalara ya da koşullara bağlı kalmadan, sağlığı ihtiyacı olan herkese dağıtmak demekti; başarı da başkalarına sahip olduğumuz şeyleri vermekti.
Bir kadın nasıl olur da erkeksiz, tek başına yaşayabilir? Niçin dışarı çıkar? Niçin evine döner? Niçin gülümser? Niçin nefes alıp verir? Niçin taze havayı içine çeker? Niçin aya bakar? Niçin başını dik tutup gözlerini etrafına açar? Niçin güvenle ve gururla hareket eder? Sıkılmaz mı? Onu koruyacak bir erkek olsun istemez mi?
..
Herkes yanılır. Hayat doğrularla yanlışlardan oluşur. Neyin doğru olduğunu sadece yanlış yaparak öğrenebiliriz. Yanlış yapmak zayıflık ve aptallık sayılmaz, ama yanlış yapmayı sürdürmek böyle sayılır.