Aşk kibarlık yaratabiliyor ya da yaratamıyor, kendini beğenmişlik duygusunu tatmin ediyor ya da etmiyor, cildi temizliyor ya da temizleyemiyordu ama şu kesindi; Mutluluğa götürmüyordu aşk. Hep bir duygu ya da niyet eşitsizliği söz konusuydu.
Artık yaşama yeni bir yön verme dürtüsü giderek güçleniyor. Bir şeyleri değiştirme arzusu karşı konulamaz bir baskıya dönüşüyor ama neyi nasıl değiştirmem gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok.