Yıllardır kütüphamde bulunmasına rağmen şu zamanlarda okumam tesadüf değilmiş meğer. Namazlarıma olması gereken gayreti ve önemi veremediğim (ve vicdanımı yaralayan bu durum) bu dönemde ilaç gibi geldi, ruhumu besledi. İmandan sonraki en mühim meselenin namaz olduğunu hatırlattı. Ve düşündürttü ; namaz olmadan ben neyim ki, bu kâinatta savrulan bir hiç gibiyim adeta beni ben yapan namazım ve imanımken nasıl olur da hayatımda en ehemmiyet vereceğim namaz yerine malayani şeylere vakit harcayabilecek kadar köreliyorum.
Namaz kılanlar ! Çok eksiğimiz var. namazı vaktinde kılmamak, kazaya bırakmak, sabah namazını savsaklamak, huşu içinde kılmamak vb. çok şey. Ve namaz kılmayanlar ! Bu kitap gerçekten namaza başlamak için iyi bir vesile :)