Neden biri karşılığında bir şey beklemeksizin, sizin için bir şey yapacaktık ki? Zaten çoğu zaman yapmazlardı. Sık sık İnsanların en kötü hallerini görürdünüz. Çoğu yetişkinin yalan söylediğini öğrenirdiniz. Çoğu insanın sadece kendi çıkarını gözettiğini öğrenirdiniz. Ve yalnızca işlerine yaradığınız sürece birilerinin ilgisini çektiğinizi öğrenirdiniz.
Ve böylece kişiliğiniz şekillenirdi. Çok fazla şey tecrübe ederdiniz. Ve bu deneyimleriniz sizi tedbirli bir insan yapardı. Ürkek ve güvensiz biri olurdunuz. İsteğinizi ifade etmekte zorlanır, bu yüzden taklit etmeyi, numara yapmayı öğrenirdiniz. Aslında hissetmediğiniz duyguları göstermeyi öğrenirdiniz.