Rümeysa~

Rümeysa~
@Rumeysaa
•••Bir bayana sahip çıkmayı bile bilmeyen evet siz erkekler bırak mesaj atmayı, kitap dahi okumayın•• Evli erkekler lütfen eşlerinizle ilgilenin...
EVLİ
“Çünkü insana en çok kitap yakışıyor. Ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor.”
483 okur puanı
Mayıs 2014 tarihinde katıldı
“Çünkü benim kendime saygım yok.Algıları açık biri kendine nasıl saygı duyar ki?”
Sayfa 21
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...karanlığa o kadar alışmışsınız ki yıldızlar bile rahatsız ediyor sizi.
İnsan büyüyüp geliştikçe aldığı yaralar daha da derinleşir.
"Bir tüy ki, can verir bir gülümsesen...
19
Kendinize bir ev yaparken kırık tuğlalar kullanır mısınız? Peki neden çocuğunuzun geleceğini inşa ederken kırılmış duygular kullanıyorsunuz?