Juliet gerçekten Romeo'yu sevmiş miydi?Elizabeth Bennet Darcy'yi?Peki ya Sindirella gerçekten yüzünü hatırlamayıp onu bir ayakkabıyla zor bulan o herifle aşık olduğu için mi evlenmişti yoksa bütün bunlar,o karakterlerin kalemini tutan kendini beğenmiş ya da kendi mutlu sonu olmayan platonik bir aşığın çırpınışı mıydı?
Bağıra bağıra susuyorum
Sesim dilsiz
Herkes sağır
Artık kimseyi de beklemiyorum
Kalp temiz
Ruh da yara
Ve ben umudu bir kuşun kanadına taktım
Belki alır götürür
Benden uzağa