Her nasılsa hikâyeler, kendimizin en kötü yanlarından çok, daha iyi yanlarını bulmamıza yardımcı oluyor. Bununla birlikte, birçok hikâye üzücü ya da korkutucu olabilir, ancak her zaman öğreticidir.
Ya o efendi olacaktı ya da birileri onun efendisi… Acımak, merhamet etmek, zayıflıktı. Vahşi hayatta merhamet diye bir şey yoktu. Merhamet, korku sanılırdı ve bu yanlış anlama, ölüm getirirdi. Ya sen öldürürsün ya da seni öldürürler, ya sen yersin ya da seni yerler; yasa buydu.