İnsan yapıcıdır, yeni yollar açmayı sever; bu su götürmez bir gerçektir.Fakat neden acaba bir yandan da yıkmaya, her şeyi kaos haline getirmeye bayılır?
"...Bir saat sonra hava aydınlanacak! Ne diye bekliyorum ki! Hemen çıkıp Petrovki'ye gidip yağmurdan ağırlaşmış koca bir çalı bulayım... Öyle ki omzumla şöyle hafifçe dokunuverince, başıma milyonlarca su damlacığı dökülsün!.."