Mustafa

Mustafa
@Rust
rodion kuluna da de.
Rejisör ün rejisörüyüm.
lisans
Antalya
305 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür.
Reklam
İnsan yapıcıdır, yeni yollar açmayı sever; bu su götürmez bir gerçektir.Fakat neden acaba bir yandan da yıkmaya, her şeyi kaos haline getirmeye bayılır?
Hayır efendim , asaleti olmayan bir harekete yanaşmazdım ben.
Nihayet şuna geliyoruz baylar: En iyisi hiçbir şey yapmamak! Bilinçli tembellik hepsinden iyi! Onun için yaşasın yeraltı!
"...Bir saat sonra hava aydınlanacak! Ne diye bekliyorum ki! Hemen çıkıp Petrovki'ye gidip yağmurdan ağırlaşmış koca bir çalı bulayım... Öyle ki omzumla şöyle hafifçe dokunuverince, başıma milyonlarca su damlacığı dökülsün!.."
Reklam