Mustafa

Mustafa
@Rust
rodion kuluna da de.
Rejisör ün rejisörüyüm.
lisans
Antalya
305 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
Ben, kendi kendimi bütünüyle mahvettim. Artık kendimi kıyaslayabileceğim herhangi bir şey var mıdır; ahlak kuralları filan? Bana faydası olacak hiçbir ahlak kuralı yoktur artık. Hele böyle bir durumda ahlak dersleri kadar yersiz bir şey olamaz. Ah, şu kendini beğenmiş tipler! Böbürlene böbürlene sana nasihatler vermeleri! Şu anki durumumun iğrençliğini ve pisliğini en az kendileri kadar bildiğimi bilselerdi, o koca dillerini sallamaktan vazgeçerlerdi. Bana bilmediğim ne söyleyebilirler ki? Benim sorunumla ilgili ne bilebilirler ki? Dostoyevski
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'' Hayat nasıl gidiyor? '' ''Yaşayan birine sor. ''
İnsanın davranışları üç temelden gelir, bu temellere dayanmaksızın üzerimizde etkili olabilecek bir güç düşünülemez. Bunların birincisi bencillik (kendi iyiliğinden başka bir şey düşünmez ve sınırsızdır). İkincisi kötü ruhluluktur (başkasının kötülüğünü ister gaddarlığa değin varabilir). Üçüncüsü de acımadır. Acıma, başkasının iyiliğini istemektir ve iyilikseverliğe, ruh yüceliğine değin ulaşabilir. İnsan davranışlarının hepsi, bu üç temelden birine ya da aynı zamanda ikisine bağlanabilir. Arthur Schopenhauer
Ben çok kalabalıkların içindeyken yani binlerce insanların içindeyken yapayalnızım, yalnızım.. hiçkimse yokmuş gibi .. yalnızkende cok kalabalığım.. bütün dünya ile birlikteyim, yalnızken.. yani kalabalıkken olduğum kadar kalabalık değilim yalnız olduğum zamanki kadar.. buda benim psikolojik. rahatsızlığım youtube.com/watch?v=bEWQ5MW... sir yildiz tilbe
ben gördüğüm şeyim, diğerlerinin bende gördüğü şey değil, kendi gördüğüm şeyim. çok uzak hissediyorum kendimi. belki bu yüzden sözcüklerle size çok yaklaşamıyorum. cünkü sözcüklerimle kendime çok yaklaşamıyorum.