Hiçbir duygu geçirilememiş. Stella inanılmaz derecede saf bir karakter. Kitapta neredeyse hiçbir olay olmuyor. Yan karakterler daha gerçekçiydi. Yazarın ilk kitabı olduğu belli, muhakkak kendini geliştirecektir ama bir daha bu yazardan okuyacağımı sanmıyorum.