Xaden yürümeye devam ederken, "Savaşmalısın, Vi," diye fısıldadı. "Uyandığında benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Bağırabilirsin, vurabilirsin, hançerlerini bana fırlatabilirsin ama yaşamak zorundasın. Beni kendine aşık edip sonra da ölemezsin. Sensiz bunların hiçbirinin değeri yok." Sesi o kadar içten geliyordu ki neredeyse ona inanacaktım.