"Yalnızlık çoğu insan için öylesine güçlü ve acı verici bir tehdittir ki tek başına olmanın pozitif yanlarını algılayamazlar ve hatta kimi zaman yalnız kalma ihtimalinden korkarlar. Çoğu insan 'yalnız olduklarını anlama korkusundan' mustariptir der André Gide, ve bu yüzden kendilerini asla bulamazlar."
"Bir başka deyişle, günümüzde en sık rastlanan sorun cinselliğe dair sosyal tabular yahut cinsellikle ilintili suçluluk duygusu değil de cinselliğin çoğu kimse için boş, mekanik ve manasız bir deneyim halini almasıdır."