"Filmlerde insanlar hep, 'Birini gitmesine izin verecek kadar sevmelisin' derler."
Başını iki yana salladı ve yutkundu. Konuşmakta zorluk çekiyordu.
"Bense bunun hep saçmalık olduğunu düşünmüşümdür. Ama seni ölümün eşiğinden dönerken görmek..."
...
"O an hayatından başka hiçbir şeyin önemi yoktu benim için."
"...Sen bana kötülüklerimi hatırlatıyorsun. Ben onları hem unutmak istiyorum hem de hatırlamak istiyorum. Bu niye böyle oluyor,anlamıyorum. Hatırladıkça içim öyle acıyor ki. Canımın bu denli yanışına alıştığımı sanıyordum.
Alışmamıştım.
Ağrı eşiğim yüksekti.
Acı eşiğim yüksek mi?"