Oldukça hoştu. Çoğu kişi çocuk kitabı dese de çocuk kitabı ile uzaktan yakından alakası yok. Aslında düşüncelerin yetişkinlerle uyuşmamasının nedenlerini bizlere anlatıyor. Hayat her zaman kolay değil, olmadı da. Yetişkinlerin ise bizleri anlamasını beklemek saçmalık. Fil yutmuş boa yılanını anlayamayacak, onlardan koyun çizmemizi istediğimiz zamansa ‘ne alaka?’ diye düşünecekler. Bundan dolayı da gerçeğin mayasını gözleri ile görmeyi deneyecekler. Onlardan küçüğüz diye söz hakkımız olmayacak. İleride umarım herkes okur seni Küçük Prens.