Şu dünyayı büsbütün görmeden, dünyanın ne olduğunu anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa, ' dünyada neler gördünüz? ' dese herhalde verecek bir cevap bulamayız. Ucmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki."
"Oysa bütün kuşların en zavallisi bizmişiz gibi gibi hiç durmadan didiniyoruz. Şu budala serçe bile üç günlük ömrünü keyifle geçiriyor da biz, arasından uctugumuz ağaçları bile fark etmiyoruz.."
Oysa en çok okuduğum bir kitabın en çok okuduğum bir satırı bile bana bazen başka şeyler söyleyebilir. Yalnız onların böyle en gizli taraflarını bile görebilmek için uzun bir beraberlik gereklidir. Kitaplar yeni tanıdıklarına karşı çok ketum olurlar. Bir kere de onlarla samimi oldunuz mu size sahip oldukları her şeyi verirler ve onlar bizim isteyebilecegimiz her şeye fazlasıyla sahiptirler...