Gökhan oguz

Gökhan oguz
@Ryu10
Ölü doğmuş insanlarız biz ve uzun zamandır canlı babaların çocukları değiliz, giderek daha çok hoşlanıyoruz bundan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Evet efendim, sadece bizim ülkemizde en aşağılık, en adi insanlar aynı zamanda çok namuslu sayılabilirler."
"Kederlenmeyin hiç; gözyaşları acıya yardımcı olmaz." İnsancıklar, Fyodor Dostoyevski Sayfa 25
Başkalarının aklıyla yetinmek hoşumuza gidiyor. Alışmışız bir kere...
Kendi kendime macera hayalleri kuruyor, kafamda uydurduğum bir hayatı yaşıyordum. Zorla aşık olmayı bile istedim.