Çiçek:Ah hala uyku sersemiyim.. Kusuruma bakmayın.. Saçlarım darmadağınık..
Küçük prens: Ne kadar da güzelsiniz!
Çiçek: Değil mi? Üstelik güneşle aynı anda doğdum..
Biri, milyonlarca ve milyonlarca yıldızın sadece tekinde var olan bir çiçeği seviyorsa yıldızlara bakmak onun mutlu olmasına yeter.Kendi kendine "Benim çiçeğim oralarda bir yerde" der.
Kırmızı bir beyfendinin bulunduğu bir gezegen biliyorum.Hayatinda hiç çiçek koklamamış.Hic bir yıldızı seyretmemiş.Hic kimseyi sevmemiş. Hayatında hesap yapmaktan başka birşeyle uğraşmamiş .O da tıpkı senin gibi bütün gün "Ben ciddi bir adamım! " diye tekrarlayip duruyor ve şişiniyor.AMA O BİR ADAM DEĞİL,BİR MANTAR!.
Dikenler ne işe yarıyor?
-Dikenler hiçbir işe yaramaz, çiçeklerin gıcıklığından ibarettirler.
Sana inanmıyorum! Çiçekler güçsüzdür.Naiftir.Ellerinden geldiği kadar kendilerini yatıştırmaya uğraşırlar. Dikenleriyle çok korkunç göründüklerini sanırlar..