"Bir köy muhtarsız olmaz. Bir iğne ustasız olmaz, sahipsiz olamaz. Bir harf kâtibsiz olamaz, biliyorsun. Nasıl oluyor ki, nihayet derecede muntazam şu memleket hâkimsiz olur? Ve bu kadar çok servet ki, her saatte bir şimendifer gaipten gelir gb kıymettar, musanna mallarla dolu gelir,burada dökülüyor ,gidiyor - nasıl sahipsiz olur???
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Istatik tablolarında ölümler düşüyor payımıza. Gazete ve mansetlerinde tüketiyoruz hayatı.Hayata gözlerimi kapıyorum. Hayata kalbimi kapıyorum. Hayata ruhumu kapıyorum. Sesler ve ışık yok artık. Aşk ve merhamet yok.
Böylesi yoksuluz iste Tanrım!
KENTIN BÜYÜK VE GÖSTERİŞLİ BINALARINA SIKIŞMIŞ RUHLARIMIZ...
Dik başlı yürüyüşlerin olmalı.
Her aşkı feda edebilecekmis gibi duran çelik bir kalp taşıyormuş gb asi, umarsız ve ifadesiz bakışlarla yürümelisin.
Fakat hickimse bir yaprağa gözyaşı dökebilecek olmanı anlamamalı.
Güçlü ve direngen yürüyüşlerin olmalı...