Hayır, hata yaptım.Sobanın dışına düşmüş bir odun gibi ... Ateş diğer odunları çıtır çıtır kömürleştirirken ne yanmışım ne de nemli ve canlı kalabilmiştim.Yalnızca diğerlerinden çıkan duman ve nefes yüzünden boğulmuş bir odun...(Bu kitabı okurken dünyaya bütün bağımı kopararak okudum . Üzerimde o kadar büyük bir etki bıraktı ki rüyalarıma bile girdi Hissettirdiği karmaşık büyük bir boşluk.Nilüferler, yaşlı hintli adam anlam vermediğine bir huzursuzluk...Okuyacak bir mentale sahip değilseniz tavsiye etmem.)