Yürüdüğün yolun ışıklandırılmış olması, gideceğin yerin aydınlık olması anlamına gelmez.
.
.
Annenin ölümünün dilbilgisi, grameri olmuyor ki...
İnsanın annesinin ölümü zaten hayatın anlatım bozukluğu..
.
.
İnsanın çaresizliği ne kadar büyükse, kendisini teselli edebilecek en saçma hayallere inanma ihtiyacıda o kadar büyüktür.
.
.
İyi haber bekleyenler gelinlerin gözlerin içine bakarlar. İyi haber beklentisi içinde olmayanlarsa gözgöze gelme ihtiyacı hissetmezler bile...