Bazı nedenlerden dolayı cep telefonu kullanmayı bıraktım.Meğer o telefon nasıl bir hırsızmış ne kadar vaktimi çalıyormuş.Şu anda çok mutluyum ve kitap okumada kendi rekoruma gidiyorum.Ey kitap kurtları artık ciddi bir rakibiniz var :) Herkese tavsiye ederim.