S.Bayhan

Her yolculuk geçicidir,her yolculuk biter.
1000Kitap
Reklam
Yâr'ım..
Bazı şeyler yarım hâliyle daha güzel...
Garip...
Sanki bir kitabı yarıda bırakmışta geri dönüp yeniden okumaya başlamış gibi hissediyorum kendimi... Hayat ne garip...
İnsan kalkmalı ve içindeki ateşi söndürmeli.
1000Kitap