S.Bayhan

Bazı şeylerin hiç tadı kalmamış...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nokta...
Kimse kimsenin içini bilemez...O yüzden kimsenin derdine dermân olmaya çalışmayın,bırakın herkes kendi yolunu bulsun...*(18/4/20)
1000Kitap
Ne sebeple olursa olsun hatanızın üzerine kara kara düşünmeyin.Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir.
Kendine bi renk seç ve boya hayatını...*
1000Kitap
Süslü cümlelerim yok benim,içimden ne geçiyorsa direk söylerim...Neysem o.
1000Kitap