var1mesele

var1mesele
@SCKI
Ejderhayı öldürmenin yolu,kafasını kesmekten geçer,tırnaklarını törpüleyerek bir yere varamayız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Felsefenin de aynen dinler gibi ölüme ihtiyacı olduğu için,eğer felsefe yapıyorsak,bu öleceğimizi bildiğimizdendir,montaigne bey demiştir ya,felsefe yapmak ölmeyi öğrenmektir.
En iyisi hiçbir şey yapmamak,dedi iyimser düşünenlerden biri,geleceğin sorunlarını geleceğin kendisi çözecektir.
Bazen gülenlerle ağlayanların nedeni ortak olabilir hayatta.
Tabii dünyada her şey gülüp eğlenmekten ibaret değildir,kahkahalarla gülenlerin yanında her dem gözyaşı dökenler de bulunacaktır.