Hani derler ya,yaşamak ve görmek gerek,bu zamana bağlı bir sorundur ve bazı şeyleri görmek nasip olmazsa eğer,bu sadece yeterince yaşamadığımızdan olacaktır.
çünkü hepimizin ayrı bir ölümü var,onu doğduğunuz andan itibaren gizli bir yerinizde taşıyorsunuz,o sana aittir ve sen de ona ait sindir,ya hayvanlar?ya bitkiler?onların durumunun da benzer olduğunu tahmin ediyorum,herkesin ölümü kendine,aynen öyle,o halde birçok değişik ölüm olduğu,var olmuş ve var olan ve var olacak canlılar kadar ölüm olduğu söylenebilir,bir bakıma evet.