var1mesele

var1mesele
@SCKI
Doğrusu siyah matemi çağrıştıran bir renktir ama unutmayalım ki matemi diriler tutar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani derler ya,yaşamak ve görmek gerek,bu zamana bağlı bir sorundur ve bazı şeyleri görmek nasip olmazsa eğer,bu sadece yeterince yaşamadığımızdan olacaktır.
Tabii bugün her şeye hakim olan maddiyat o dönemlerde henüz insanların iradelerini ele geçirmemişti. Bizler irade gücüne inanıyorduk.
çünkü hepimizin ayrı bir ölümü var,onu doğduğunuz andan itibaren gizli bir yerinizde taşıyorsunuz,o sana aittir ve sen de ona ait sindir,ya hayvanlar?ya bitkiler?onların durumunun da benzer olduğunu tahmin ediyorum,herkesin ölümü kendine,aynen öyle,o halde birçok değişik ölüm olduğu,var olmuş ve var olan ve var olacak canlılar kadar ölüm olduğu söylenebilir,bir bakıma evet.
o eski dönemlerde dürüstlük toplumsal sınıfların sahip çıktığı bir övünç vesilesiydi.