var1mesele

var1mesele
@SCKI
Herkes kendi düşlerini aynı şekilde göremez; kendince görür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum,çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.
Sözcüklerin ötesinde bir dil var.
Bende herkes gibiyim.Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum.
Her gün birlikte olmak gereksinimi duymaksızın,her zaman yeni dostlar ediniriz.Papaz okulunda olduğu gibi her zaman aynı insanları görürsek onları yaşamımızın bir parçası saymaya başlarız. Yaşamımızın bir parçası saydıkça da onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar,canları sıkılır. Çünkü, efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.